A Ağrı Sözlük Haber
1.851 gösterim
29,00 viral puan

'Dondurma kaşıkla değil yalayarak tüketilmelidir'

Uzmanlar yaz aylarının vazgeçilmez tadı dondurmanın kaşıkla değil, yalanarak yenilmesi tavsiyesinde bulunuyor. Neden mi? İşte cevabı...
dirkkuyt2 27.06.2013 saat 19:17




Kulak Burun ve Boğaz uzmanı Op.Dr. Mehmet Soysaraç, özellikle çocukların dondurmayı kaşık yerine yalayarak yemesinin üst solunum yolu emfeksiyonlarına yol açmaması için daha yararlı olduğuna değindi.



KBB uzmanı Soysaraç şöyle dedi: ''Sıcak yaz günlerinde her köşede ve her markette renkli bayraklarla süslenmiş dondurma dolapları görürüz. Dondurma yerken neye dikkat etmek gerekir bu da çok önemli bir konudur. Üst solunum yolu hassas olan kişiler, özellikle çocuklar dondurmayı kaşık kaşık değil de yalayarak tüketmelidir.

''Sıcak yaz günlerinde her köşede ve her markette renkli bayraklarla süslenmiş dondurma dolapları görürüz. Dondurma yerken neye dikkat etmek gerekir bu da çok önemli bir konudur. Üst solunum yolu hassas olan kişiler, özellikle çocuklar dondurmayı kaşık kaşık değil de yalayarak tüketmelidir. Yine midesi hassas olan kişiler dondurmayı ölçülü yemelidir. 100 gram dondurmada 100 kalori olduğunu biliyoruz. Şekeri olanlar ve diyet yapanlar da dondurmayı ölçülü yemelidirler.''
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var

  • Toplam Viral: 2 gösterim
  • Toplam Seed: 62 gösterim
  • Toplam Direkt: 1.787 gösterim
  • Viral Puan: 29,85